en riktigt stor plåga

Idag vaknade jag av att min jävla väckarklocka ringde o tjöt i hela huvet.
Det var inte den alarmsignalen jag haft förut.
Min huvudvärk kom på direkten och jag märkte redan då att dagen kommer bli ett helvete.
Jag stängde snabbt av den och gjorde sedan ett ryck och klev upp ur sängen.
Jag blev sittandes framför tv imorse, så de var bara att klä på mig, ta en alvedon och sedan rusa iväg till skolan.

Dagen gick långsamt, redan efter första lektionen kändes de som jag skulle dö.
Vi hade en liten rast därimellan så vi skulle hinna byta om till idrotten.
Det var då dags för biptest, det gick förvånadsvärt bra och klarade längre än jag gjorde förra året.
Efter idrotten så forstatte dagen att plåga mig.
Jag tappade bort min skåpnyckel så det slutade med att de fick knipsa upp mitt lås.

Amanda & jag åkte hem till mig efter skolan och gjorde nudlar.
Sedan kollade vi på svensson svensson.. rolig film det där.
Efter filmen satte sig amanda vid datorn och jag somnade.
Vid 7 åkte hon hem och nu sitter jag här och lyssnar på musik.

Imorgon ska vi besöka friskolorna john bauer, mikael elias och någon mer skola.
Får väl se hur det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0