espresso house brann..

Idag åkte jag & fanny ner på stan vid kl 3 för vi tänkte gå på öppet hus.
Men Empa, Lovisa och Vickan var inte klara så medans vi väntade på dem så gick vi lite på stan.
Sedan tänkte vi gå och fika, vi betämmde för att gå till espresso house.
Vi gick in och beställde det vi skulle ha och sedan kollade vi runt, där är en ledig plats ser jag..
Det var två ljus som de hade tänt så det skulle bli lite mysigt där.
Det var mycket saker kvar från de som satt där innan så vi flyttade över de till mitten av bordet.
Det var lite servetter som låg där jag jag & Fanny skulle sitta, så vi slänger över de på andra halvan av bordet med resten av allt skräp.
Vi sitter och pratar en 20-30 sek, och helt plötsligt säger Fanny lite ovetande: Det brinner...
Hon kollar på mig igen, och sedan upptäcker hon att det faktiskt brann.
Vi båda fick panik, så Fanny blåste på elden så lågan blev större.
De sitter 4 killar vid 20-25 års åldern bakom oss som ser att det brinner vid vårat bord.
Jag skriker till ; DET BRINNER !!!!
De två killarna kommer fram och börjar  kväva elden.
Sedan kommer det en kille från ett annat bord och kastar vatten på de.
Jag & Fanny skämdes rejält, vi kunde faktiskt tänt eld på hela espresso hous, för lågan var inte liten alltså..
Iallfall så skämdes vi jätte mycket och killarna som hjälpte oss att släcka elden försökte skämta bort de hela.
Ni får inte vara så heta tjejer, ni är alldeles för heta.
Vi började skratta och efter 10 min kan vi iallfall tacka för de hjälpte oss att släcka den.

De som jobbade där kollade underligt på oss när de kom o skulle städa bort all aska.
Det var sista gången jag gick till ett cafè iallfall..


Kommentarer
Postat av: isabelle

hhahahahahahh fettt synd :(

2008-12-05 @ 21:25:31
Postat av: fanny

FÖRSTA & SISTA GÅNGEN, FÖR ALL FRAMTID.

2008-12-06 @ 00:37:08
Postat av: hanna

det var sista gången...

2008-12-06 @ 13:42:12
Postat av: agnes

hahahaha, ni är otroliga

2008-12-06 @ 15:26:01
URL: http://agnesliinnea.blogg.se/
Postat av: cissi

HAHAHAHA ÅHNEJ! Era stackare =(<3

2008-12-06 @ 19:36:10
Postat av: hanna

haha så jävla synd:(

2008-12-06 @ 21:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0