glädjetårar

Jag vaknade 13:08 idag och det dagen började med var att sätta sig vid tv ett litet tag.
Duschade gjorde jag efter ett tag och sen så satte mig vid datorn.
Sedan frågade mamma ifall jag ville följa med och hämta Malin från skolan.
Vi hämtade upp henne och sedan tog vi en sväng till kvicksund för att hämta lite saker.
Efter våran biltur så skjusar mamma mig till Amanda.
Vi skulle kolla på gossip girl som hon precis fått hem i brevlådan.
Amanda hade varit på stan så jag stod och väntade kanske 5 min innan jag såg henne komma gående där på andra sidan vägen. Vi öppnade brevlådan och gick in och satte oss i köket.
Amanda öppnade kuveret och där i låg de mest underbaraste i hela världen, gossip girl.
Vi blev verkligen överlyckliga så det kom faktiskt lite glädjetårar.
Riktigt töntigt var det, men sant.. att man kan bli så glad av någonting sådant.
Vi satte iallfall igång gg på en gång och kollade i ca 4 timmar, UNDERBART.
Vid 20:00 så var det dags för mig att åka hem.

Imorgon är det skola för min del, ser inte fram emot det.
ska bli så otroligt skönt med lov.

som de säger i gossip girl.

XO.XO


Kommentarer
Postat av: amanda

SÅ BRA!<3333333333333

2008-12-17 @ 19:59:04
URL: http://aeolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0