Jul, jul, strålande jul

                                 

            




Pappa ringde mig igår och frågade vad jag önskade mig att få i julklapp.
Det var då jag kom på att jag inte ha en aning.
Jag måste ju snart berätta för både mamma , pappa och släkten vad man önskar sig.
Jag skulle kunna önska mig pengar men det är ju inge kul att bara få det.
Självklart skulle jag gärna vilja ha en bättre tv, men det är inte så kul att få i julklapp tycker jag.
Tv är något som jag kan få endå tror jag.
Men efter som mina föreldrar inte lever ihop så jag måste ju lista ut vad jag vill ha av alla.
Så jobbbigt med juuuuuuuuuuuuuuuuulen ibland :(

Jag vill jätte gärna ha koftor, det är de skönaste som finns.
Men vi får se, bilderna visar iallfall vad jag skulle kunna önska mig.
Men vill komma på mer än så. Annars får jag väl önska mig pengar.
Jag kommer nog ändra mig mycket, innan jag verkligen kan bestämma mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0