this thing you know

Nu var det ett tag sen jag bloggade.
Har inte haft tid i helgen att blogga, har gjort så mycket annat.
Men min helg var verkligen bra, blande de roligaste på länge.
Fanny sov såklart hos mig som hon gör varje helg.

Idag ringde klockan i typ 10 min innan jag orkade gå upp och stänga av alarmet.
Jag lägger mobilen eller alarmklockan en bit ifrån sängen så jag måste resa mig för att kunna stänga av, på så sätt stänger jag inte av larmet och somnar om.
Iallfall, efter jag tillslut orkat mig upp ur sängen så sätter jag på mig kläder.
Jag kollar på klockan, den var 07:13 så jag tänkte att jag för en gångs skull skulle kolla på julkalendern.
Men blev besviken, det är ingen riktig julkänsla i den tycker jag. Det ska vara snö och så..
Visst de handlar ju om att de ska hitta jultomten, men endå!?.

Jag gick iallfall till skolan som vanligt.
Skolan var ganska seg, hade inte så många vanliga lektioner.
Känns nästan onödigt att vara i skolan när man endå bara sitter och snackar, kan lika gärna vara hemma eller någon annanstans. Jag behöver verkligen lov nu, är så trött på skolan.
Det enda som var bra denna skoldag var väl mattelektionen som jag och Daniella verkligen behövde.
Vi har missat så mycket nu när vi varit på lucia träning varenda dag.

Efter skolan så gick jag hem till Daniella, vi kollade klart på filmen A walk to remeber tror jag den hette.
Och jag säger bara det, bland de bästa filmerna jag sett.
Jag & Daniella grät, de var så himla gulliga och så otroligt kära i varandra. De som inte har sett den filmen MÅSTE
verkligen se den.
Efter den filmen började jag och Daniella att prata, om allt möjligt..
Tillslut kom vi in på riktigt djupa saker, det känns alltid så bra att snacka med Daniella om allt.
Daniella satt iallfall och berättade om en sak som tog 2 timmar att berätta, det var som en film, och jag var så nära på att börja gråta..

Jag var sedan tvungen att gå hem, skulle egentligen tränat.
Men mitt lag skulle tydligen åka pulka i vilstabacken under träningstiden.
& jag hade ju ingen aning om det eftersom ingen sagt något till mig fören när Isabelle sms mig.
Mamma vill inte att jag ska vara ute & ''leka'' i snön när jag är förskyld, så jag sitter hemma istället.
Blir en lugn kväll, SKÖNT!.

Nu har jag skrivit mycket och jag vet inte ens om ni alla orkar läsa allt.
Men tar igen lite från när jag inte skrev i helgen.
Ska försöka bli bättre på att skriva, men de är svårt.
Hoppas alla får en forstatt trevlig kväll!


Här kommer en jätte härlig sommarbild tagen när Daniella var hos mig i sommras, vilka tider.
bjuder på mig själv , för ser ut som ett troll..

'
Ännu en sommarbild från den gången Danniboy var hos mig i sommras.
Saknar den dagen.
Tyvärr skickade Danniboy inga bilder på henne..
Men dem kommer, tro mig.
Bättre sent än aldrig, right?

Kommentarer
Postat av: agnes

jag älskade a walk to remember förut. Det var Denise och min film..

2008-12-16 @ 12:19:43
URL: http://agnesliinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0