AMANDA AMANDA AMANDA

Idag var jag som vanligt med tjejerna i skolan, alltid lika kul.
Efter skolan gick jag & Amanda hem till henne.
VI gjorde inte så mycket alls..
Men endå så får vi lika kul tillsammans.
 AMANDA, AMANDA, AMANDA, HON ÄR BÄST

Resten av kvällen har & består fortfarande av datorn.

Imorgon ska jag gå till skolan . sedan träna , efter jag tränat ska jag åka hem till Amanda o kolla klart på filmen vi började se idag. Och sedan ska jag träna igen.

Jag har varit jätte dålig på att blogga, men har för tillfället absolut inge alls att skriva.
Det kommer väl ett inlägg snart hoppas jag.

nu ska jag sova för jag är mycket trött.
Godnatt!




Kommentarer
Postat av: amada

har alltid lika kul med dig hanni! :) love you! <3<3

2008-11-13 @ 15:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0