Bodystep and Gossipgirl

Ni kanske blir förvånade när jag säger det, men jag har aldrig sett serien gossipgirl.
Jag har inbillat mig att det inte skulle vara bra.
Daniella visade mig ett avsnitt av gossipgirl igår.
Det var överaskande bra faktiskt.
Så nu ska jag få någon att ladda ner alla avsnitt åt mig.


Idag har min skola haft friluftsdag.
Det blev pingistunering.
Jag förlorade bara en match men det räckte dock inte.
Sedan gick jag Felicia, Amanda, Agnes, Rebecca & Cecilia till Mc.
Jag har nog inte fått med det i bloggen förut, men Amanda & Cecilia (biffen som hon kallas) äter förvånadsvärt mycket.
De har jätte fina kroppar bägge två och det syns inte att de äter så mycket som de gör.
De måste verkligen ha väldigt hög ämnesomsättning.
Amanda köpte mat till sig själv för 91 kr idag.
Det är helt sjukt, jag sparade tillochmed kvittot.
Jag skulle tagit kort på kvittot men har tappat bort överförnings-sladden för tillfället så inga nya bilder kan läggas ut.
Men jag tror jag kommer ihåg allt hon köpte för vi studerade kvittot väldigt noga.



♥Big mac hamburgare
♥Mellan pommes
♥Mellan dricka
♥cheesburgare
♥glass
♥4-6 kycklingbitar



Detta är endå inte så farligt, hon brukar kunna äta en till cheesburgare och även en paj.

Efter vi hade ätit klart så gick jag Biffen & hashagnes vratizlava till Gympos och hade bodystep.
Det var hur skönt som helst, men dock väldigt svårt förta gången.

När jag sedan tränat så stannade vi kvar väldigt länge i omklädningsrummet.
Vi, eller iallfall jag fick ett hysteriskt skrattanfall.

När jag äntligen kunde andas normalt igen så åkte jag hem till pappa i Kvicksund.
Nu sitter jag här med datorn i knät och bara tar det lungt.

Jag ska väl snart hoppa in i duschen och sen lägga mig framför tv.

Nya bilder som jag tagit kommer så snart jag hittat min sladd.
Nu har jag för tillfället inte något mer att skriva, så jag hoppas att alla får en forsatt trevlig kväll.


Kommentarer
Postat av: agnes

"hashagnes vratizlava" haha :(

2008-11-25 @ 21:38:14
URL: http://agnesliinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0