en lördag

Godmorgon säger jag för min del.
Jag vaknade för kanske en halv timme-timme sedan.
Inatt har jag sovit som en prinsessa.
Med mina nya heltäckande gardiner, har det varit mörkt i rummet.
Det är så skönt, att man vaknar och det känns som det fortfarande är natt för det är så mörkt.

Iallafall, så ska jag snart göra mig iordning och sedan röra mig mot stan.
Jag ska träffa Fanny, Vickan, Empa och lovisa, vi ska bestämma vad som händer ikväll.
troligtvis, kan jag gissa att vi ska vara med Ludwig, Daniel och simon.
Jag vill träffa Daniel, han har tydligen rakat av sig håret, så vi får väl se hur det blev :)


Föresten, vad tycker alla om min nya bloggdesign?
Anna Andersson som fixat den, lite enkelt men snyggt tycker jag.

Nu ska jag börja göra någonting, det är ju iallfall lördag, så kan ju inte sitta här hela dagen.
Hopppas alla får en trevlig lördag.


Kommentarer
Postat av: Bibbi

Nämmen, där kom jag fram<3

2008-11-30 @ 12:33:30
URL: http://bibbikarjel.blogg.se/
Postat av: hannalundqvist

haha japp :)<3

2008-11-30 @ 15:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0