my day, my day

Hade sovmorgon idag, vilket är hur skönt som helst.
Småsprang lite till skolan eftersom att det var väldigt viktigt att komma itid med tanke på att vi har engelskaprov på morgonen.
Jag trodde verkligen att jag inte skulle hinna, men brandalarmet räddade mig.
När jag kom till skolan så stod alla där utanför, de såg väldigt kalla ut.
Jag blev iallafall räddad tack vare larmet och missade inte provet.

Resten av skoldagen gick långsamt frammåt.
Jag mådde väl inte så jätte bra men klarade mig genom dagen iallafall.
En liten olycka hände i skolan idag, jag var så klantig och råkade komma emot en krucka, så den välte ut och gick sönder.

När jag kom hem, helt utmattad efter skolan så satte jag mig vid min andra bästevän, datorn.
Jag satt där ett tag, men helt plötsligt kommer mamma och frågar ifall vi ska äta ute idag, bara hon & jag.
Självkart tackar man inte nej, så jag bytte om och åkte till stan för att äta.
Vi åt på någon Grekisk resturang, verkligen trevligt där.
Efter att jag och mamma ätit så gick vi på stan en liten stund och kollade.
Sedan fick hon skjussa mig till Lovisa där Empa, vickan och Elin var.
Vi kollade one tree hill, eller vi alla förutom Vickan som var upptagen med att dansa och jag vete fan vad hon gjorde. haha.
Efter det kom Ludwg, Simon och Daniel. Vi kollade idol, saw 5 och bara hade kul som vanligt.

Runt 11 så hämtade Anna-karin oss och nu är jag hemma igen.

En väldigt skön kväll.
Nu ska jag forsätta rensa massa bilder som jag höllt på med ett tag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0