<3

helllo there!
såhär har/kommer min vecka att se ut. 

Jag försöker att skriva så mycket jag bara kan men just nu är det mycket på G.
måndag: skola,möte med eleverådet efter skoltid.. innebandy, dans
tisdag: skola, plugga, springa.
Onsdag: skola, frisören, & sedan träffa amanda. hem sen äta & sedan plugga. somnade dock halv 8!!!:O
Torsdag: Skolan, ask, stan, innebandy, plugga
fredag: skolan franska prov. Stan med vänner & sedan tare lungt.
Lördag: kolla guif match & sedan bara vara med vänner.
söndag: Egen mtach & sedan mera plugg!!!


som tur är får jag träffa alla mina sötisar i skolan.
en av dem är tjejen till höger på denna bild.
felicia hellqvist :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0