den trötta tjejen.

Fredag: Jag carro elin sov hemma hos felicia.
Först mötte vi louise på stan & sedan drog vi hem till felicia ett tag.
Sedan kom adde danne hammar åkerman & linus o hämtade upp oss i linus bil,
Vi åkte hem till elin & sjöng singstar.
Efter någon timme skjussade linus hem louise & danne så jag adde elin carro och felicia gick mot felicia.
Vi möter även upp anton och han följer med till felles place.
När vi kom till felle så satte vi på en film ''den gröna milen'', fyfan vad bra den var!.
Adde drog hem ganska tidigt och vid 2 drog anton.
Åkerman, hammar & linus därimot stannade kvar tills kl 03:00.
Direkt när de drog gick vi 4 & la oss.

Lördag: Vi gick till sporthallen för att kolla på f93 guif-eskil.
Efter att guif tjejerna spelat klart följde vi med dem ner till omklädningsrummet så de fick duscha.
När de äntligen var klara så gick jag felle vickan empa lovisa louise & käkade på pasta huset. underbartgott.
Efter att vi käkat åkte jag empa vickan hem till lovisa där vi låg och kollade på one three hill.
Elin kom även efter ett tag & sen vid 6 tiden åkte vi hem för att äta kvällsmat.
Efter det skjussade mamma oss till Lovisa där 2 till hade kommit, jag talar självklart om Ludwig & simon.
Vi gick till ica maxi & lite sånt o bara tog de lungt.
vid 11 tog vi bussen därifrån hem till vickan.
Sedan åkte jag Empa elin & vickan hem till Matte , men det var inge kul där så jag & elin tog adjö till vickan & empa och åkte hem till felicia hellqvist. Även Bonna & martin var där så vi chillade lite med dem osv..
jag har sovit 2 timmar denna natt & är så jävla död just nu..

gör du? a det skaru? vill du? a det gör du? HAHAHA


´- jag är torrare än sahara öknen i munnen just nu


-vetu hur ful jag blev på skolfoto. lika ful som det där bordet.


-du betyder lika lite som en tangentknapp gör.

-jag ska döda dig din pungsvettandetoalettsits näbbmus. Du är fan vördelös, precis som gårdsgruset är...



söndag: jag åkte hem från felicia & satte mig direkt & pluggade. jag fick faktiskt väldigt mycket gjort.
Efter det så somnade jag & vaknade runt 20:00.
Nu är kl 23:35 och tro mig, jag måste sova nu.

GODNATT


                                                     /hanna...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0