bästevän flyger iväg.

hejsan hoppsan!!

För tillfället är jag ganska glad.
Jag ligger här i min säng med lite plugg & datorn.
Det känns konstigt att jag är såhär glad för imorgon kommer jag antagligen att nästan gråta.
Det är så att min bästevän Fanny ska flyga till mallis.
Hon blir borta en hel vecka!!
Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna klara mig utan henne.
Hon är min andra halva. Något som behövs för att klara av dagen.
Jag är van vid att träffa henne nästan varje dag!.
Och visst.. vi har varit ifrån varandra förut eftersom hon åker på cuper o annat.
Men det var längsen & det är lika jobbigt varje gång..
Så imorgon ska jag ta adjö. Bara att vara stark och hålla mig sysselsat hela tiden så kommer det fungera, hoppas jag..







                         



Kommentarer
Postat av: fanny

du är bäst hannie, love u <3

2008-11-04 @ 21:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0