Kvicksund...

Hej!

Idag ska jag åka till min pappa som bor i Kvicksund.
fyfan vad det stället suger..
Finns ingenting att göra där, världens tråkigaste människor.
Rebecca ska antagligen med & då blir det iallfall kul där.
Vi ska väl sova där & på onsdag åker jag snabbt som fan in till stan igen.

Under dagen idag ska jag nog träffa Louise.
Ikväll blir det ''lan''..

Uppdaterar sen om vad som hänt..



Uppdatering

Kl är 16:35 och Rebecca & jag är fortfarande hemma hos mig.
Sen vi kom hit har allt varit skit bra!
Vi har haft en riktigt mysig kväll.
Frukosten idag var underbar.
Just nu sitter vi & funderar på hur våran kväll ska se ut idag.
Kanske träffa lite folk? , eller bara vara hemma & chilla?
Vi får se, antingen ska vi åka hem nu eller ikväll. beror på hur det blir.

Nu ska jag iallfall gå & tacka min underbara vän beccs som fixade gratis sms till mig.



Puss




Kommentarer
Postat av: anonym tyvärr.

inte normalt ju?

2008-11-02 @ 20:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0