allt möjligt...

Igår skulle jag egentligen lagt ut massa bilder på kläder jag kollat på.
Men eftersom jag idag åkte hem till min mamma så finns bilderna sparade på min dator hemma hos pappa.
Istället hittade jag lite annat jag vill ha.. inte lika nöjd som med allt de andra , men men..

Vill också berätta om min dag.
Jag har varit i skolan & efter det åkte jag Sofia & felicia ner till ask och styrketränade.
Efter det så träffade jag Daniella ett tag.
Vid 6 åker jag hem till mig för att hämta saker och sedan röra mig mot min träning.
Dagens träning gick inte så bra för min del.. Min knän var mycket svaga idag & jag fick ont redan från början.
Det blev ju inte bättre av att jag hade glömt mina skydd hemma.

Efter träningen började jag & min kära isabelle snacka om gymnasiet.
Vi båda är väldigt sugna på Smid, rekarne.
Så ifall de blir det så tar vi båda två innebandy inriktning och gör det tillsammans!

Jag måste också meddela att våran otroligt duktiga målvakt johanna ska göra uppehåll ett halv år pga knäskador.
Detta är absolut ingen bra nyhet med tanke på att vi varken har målvakt och kommer sakna henne.
Det bästa är ju att hon vilar upp sig nu så hon får komma igång sen igen.

/ hanna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0