Blev inte riktigt som vi hade planerat

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ =)

Igår kväll då fanny och jag egentligen skulle hem till hannas mormor och träffa ludwig simon daniel linus och hanna såklart.
Men så blev det ju faktiskt inte. Ludwig simon och Danne kunde inte, så istället då planerade vi annat med Andreas mårten och nille.
Jag kände mig hemsk mot Hanna med tanke på att vi faktiskt hade bestämmt.
Men Linus fick iallfall henne för sig själv vilket var positivt för honom.
Jag löste iallfall allt med Hanna.
Sedan vid 20:00 kom Fanny till mig, hon lämnade sina sovsaker här och sedan började vi promenera till statiol där Mårten skulle möta oss.
När Mårten väl kom så gick vi in på statiol för att få lite energi och sedan gick vi alla 3 hem till honom.
Det tog väl ca 30 min, men det var bra eftersom att vi inte gick så snabbt.
Andreas & nille skulle inte komma fören runt halv 10.
Så när vi kom hem till Mårten chillade vi ett tag med hopp av att de skulle komma.
Men när klockan var 23:30 så ringer de och säger att de är påväg.
Det blev lite ändringar, Nille hade dragit hem så istället hade Andreas med sig Barret Martin & felicia.
Jag blev verkligen glad när jag hörde att Felicia skulle med!
Mårten fanny & jag satte på oss våra vinterjackor och började gå för att möta dem.
När vi väl träffade dem så gjorde vi väl inget speciellt, men jag hade kul endå.
Fanny & jag kom väl hem vid 02:00 då vi gick och la oss på en gång.
Kvällen blev väldigt trevlig fastän den inte blev som planerat.

nu ska jag göra annat

pusshej / hanna.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0