toppen dag

Denna vecka har jag praktik på ming palace.
Idag gick det jätte bra på praktiken och efter gick jag till pressbyrån och mötte empa,
Vi gick & träffade Elin & jossan ett litet tag innan de drog hem.
Då träffade vi hanna, tove och linus på hm. Vi gick väl med dem hela tiden.
Senare Drog jag & empa till Subway ett tag och sen tog jag bussen hem.
Mamma hade fixat iordning tacos och gjort det lite fint derför det bara var hon & jag hemma.
Vi åt och efter det drog jag ner till sporthallen o kollade på linus medans han tränade tillsammans med hanna & Tove.
Efter linus träning så cyklade jag & tove mot tunavallen medans hanna & linus fick åka en varm buss :(
När vi äntligen var framme så mötte vi hanna och linus och gick in för att hitta louise lovisa  philip & vickan.
Vi gick såklart åt det motsatta hållet och satte hos ett tag vid hannaK linda & fanny och massa killar som jag ej orkar säga namnen på.
Men sedan ser vi louise vinka från andra sidan och vi smyger ditt.
Ludwig linus och daniel dök även upp så det blev mycket trevligt sällskap.
Efter matchen drog alla snabbt som blixten så det bara blev ludwig tove o jag kvar.
Jag skulle åka med lena o fanny hem så medans de var i omklädningsrummet så var Ludwig snäll o väntade med mig.

Dagen har  varit så jävla kul så det finns inte ord.
 
Nu ska jag gå och lägga mig .

Godnatt

                                                        / hanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0