dålig på inlägg, jag vet!

Nu var det ett tag sen sist, jag är usel på att skriva just nu. I'm sorry people!
Men mycket har hänt och jag orkar inte berätta allt.
Min helg har varit grym, i fredags så hämtade Ludwig och Daniel upp mig och sedan åkte vi till Elin och grillade.
Vi satt på deras altan, åt, drack, pratade och bara myste. Lite senare på kvällen tog vi en cykeltur till statiol, coop och sedan hem till Ludwig för han var ensam hemma. Vi kollade på tv & lite sånt..
Vid 11-halv 12 drog vi ut med cyklarna, vi hämtade upp simon och sen var de dags för äventyr, ni skulle bara veta..
Elin och jag cyklade såsmåning om till söder och sedan gick jag hem från Ellan, riktigt skönt må jag säga.
På morgonen dagen efter vaknar jag av att de är solklart i mitt liv, jävla skit att jag hade ner gardinerna och allt i ihop.
Så jag gjorde mig klar och åkte till årby för att kolla på när elin spelade. Resten av min klack var redan där. ( Louise, ludwig,daniel)  Och självklart var elin bäst som alltid, fotbolls stjärna, ojaaaaaa! puss på dig min stjärna.
Efter Ellans match åkte jag och louise till stan, köpte glajjor och träffade Felicia, vi följde med henne och käkade tillsammans med oscar och alex, trevligt värrrrrre!
Louise och jag cyklade hem till Elin sen, hon låg och schteekte i solen när vi kom, oj oj oj..
Vi åkte hem vid kl 6 och sen åt jag, Louise & Hannab kom hem till mig sen..
Lite senare var de fest hos frida nystedt som vi drog på, de var kul där och trevligt folk. Dock var jag louise och hanna inte så fest klädda, but who cares?
Natten blev lång och den slutade iallfall hemma hos Hannab.

Vi vaknade upp runt halv 11 dagen efter, vi gick ut och satte oss på altan, spelade lite yatzy med hennes morfar, bror och mamma, JAG VANN!!!! yeeeeeee me
Sen schteekte vi lite i solen och sen gjorde vi ett ryck till årby där vi kollade på citys juniorer. Louise kom också självklart!
Louise & jag blev kära, helt sålda. Att man kan vara så snygg!!!? Sjukt snygg, sjukt snygg, sjukt sjukt sjukt....
Daniel cyklade med oss sen en bit, Louise jag och hanna åkte till billy boys, KEBAB, BIG HEART!
Fanny fampan räkan ekström kom också och delade den trevligs stunden med oss.
Fanny drog sedan vidare och jag hanna och louise cyklade hem till hanna. Där mamma sedan hämtade upp mig och vi åkte till mormor och morfar för att hämta min lillasyster.
Hem bar de sedan åt och nu packar jag lite smått, Tove kommer nämligen hem runt 9 tiden och då ska jag få träffa henne, äntligen.. 3 dagar sen, 3 jävla dagar!!!! Sover kvar där såklarre och mys ska de bli
Nu har vi kommit till nutid, så har inget att skriva, hej puss ses (glappeT)


Kommentarer
Postat av: e

du e en stjärna

2009-04-26 @ 23:23:32
Postat av: slottskolan jao

spö snart då :)

2009-04-30 @ 13:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0