Dålig tajming säger jag bara..

agnes                                                    cissi                                                   biffen


MÅSTE BÖRJA MED ATT SÄGA GRATTIS TILL AGNES SOM FYLLER 16 ÅR.



Jag har varit sjuk i snart 3 dagar, min kropp har verkligen inte mått bra.
och av någon anledning kan jag inte gå normalt, jag skojar inte. jag haltar typ fram..

Idag för ca 1 timmer sen hoppade jag in i duschen, jag tog fram en ny rakhyvel och tänkte kapa bort all odling från mina otroligt håriga ben. De var som en buske, en elin buske och då är dom inte roliga.
Iallfall så tar jag den nya rakhyveln och börjar raka mina ben, dom blev lena och jag blev nöjd.
Går upp ur duschen och torkar av mig, men vad händer? jag börjar blöda och mina ben kliar och svider..
jag hatar nya rakhyvlar, de är det absolut värsta som finns.. vad i helvete tänkerjag med när jag använder nya? jag gör bara illa mig..
Det svider som aldrig förr och känns som jag vill kapa av benen för kan endå inte gå normalt.

Nu måste jag avsluta detta inlägg gör jag måste smörja in mina ben.
till alla er som är sjuka på något sätt, krya på er!

och jag önskar mig själv att må bättre snart, vill inte vara dålig på lovet, fuck noooo
aja,, pussssss


Kommentarer
Postat av: eeeelin

haha been there done that.. buske forlife<3

2009-04-03 @ 23:59:00
URL: http://elinwahlstrom.blogg.se/
Postat av: agnes

tack älskling <3

2009-04-04 @ 01:11:47
URL: http://agnesliinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0