min älskade victoria

Jag kan inte förstå de än, hur är de möjligt att just du av alla människor som alltid var så glad kunde göra något sådant?
Var de verkligen sista utvägen Vickan?
Jag saknar dig mer och mer för varje dag som går och jag undrar hur länge jag ska känna en sådan sorg för dig. Du betydde verkligen så mycket för mig och många fler, jag tror inte du insåg hur älskad du var egentligen..
Jag blundar och jag ser dig framför mig, jag ser våra minnen vi delat tillsammans. Alla fina pratstunder med dig, alla gånger du tröstade mig och förstod mig på ett så bra sätt, allt skratt tillsammans och den fina vänskapen som du & jag hade. Som alla vi tjejer hade med dig och varandra. De är nu bara minnen som föralltid lever kvar i mig.
Jag undrar om du ser ner på oss ibland, om du hör vad jag och alla andra tänker just nu för stunden och annars.
De är så mycket frågor som jag önskar jag kunde fått svar på, men de går inte. De är bara du som vet Victoria..
Tårar rinner för dig varje dag och jag önskar du vore här hos oss.
Du var den finaste människan på både ut och insidan och du är nu den finaste ängeln. Sov gott min älskade vän.

Jag älskar dig så mycket, och de vet jag att du vet om vicks


Vila i frid <3



För alla som älskade Victoria så vet hon om de.
Jag tänker på er allihopa ska ni veta.


Kommentarer
Postat av: Elin

bilden blev bra :)

2009-08-11 @ 01:29:23
Postat av: Anonym

jättefint skrivet

2009-08-13 @ 15:58:48
Postat av: Amanda

R.I.P ):

fint skrivet och jätte fin bild (:

2009-08-17 @ 18:31:09
URL: http://naslund92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0