fridolf my prick... korv

de var nice hos hos linus med några boys. Efter de kom jag till Frida, vi gick till laluna och åt en fet kebabpizza. Efter de åkte vi hem till Frida, vi ringde robert hammar philip och rasmus så de kom och hämtade upp oss för de var dags att åka pulka i vilsta. Robert snodde en dubbelpulka och vi gled i backen. Visserligen gjorde jag illa mig, rest in peace min stjärt.. Killarna följde med hit. Alla var i full gång förutom hammar som sov, bakis?

Vi kollade på blood diamond och chillade/slogs ett tag efter de. Vid cirkus halv 2 tyckte vi de var dags för mcdonalds, då hade även våran kära vän Lalle kommit. Mc vart ett riktigt äventyr och pistolerna avfyrades så astt säga.. Gulliga philip skjusade hem oss sen och nu ligger jag i sängen med Frida, puss så mys.

Tack för en kväll och tack för min styrka. Jag är starkare än Robban S och Ralle K, tyyyng 1a på gång.


sleep tight,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0