helgen gick alldeles för snabbt

Jag har inte så mycket att säga. Matchen gick sämst för min del, fattar inte vad felet är på mig?
Sen efter de färgade jag håret och åkte hem till födelsedagsbarnet linn där jag och några tjejer till åt, gotttt och mys vare!! Sen var allt i full gång och någon timme senare kom de lite folk dit. Vi drog till Danne lindgren även, de var kul att träffa lite folk där men sen drog vi tillbaka till limpan. Där bjöds de på trevligheter, jensa var drunkiii och lilla oscar däckad. Petra roade oss ett bra tag med att oscar inte var fullt vid liv. Ja kvälllen/ natten var iaf jätte bra måste jag ju säga, tack tilll allla!!!

Bilder kommmer så småningom, håll ut. Nu blire film och mys i min ensamhet, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0