I I Innebandy

Dagen började faktiskt riktigt bra. Jag kom i tid till skolan och hade bara 3 lektioner på hela dagen. Jag slutade klockan 1 och åkte hem för att sova ett tag. Klockan 4 hämtade mormor upp mig och min syster så åkte vi till tunapark. Jag köpte ett par vanliga moderna stövlar, ett par klackskor till nyår samt en tröja från ginatricot, greeat! Min syster köpte också två par skor och en jacka, thanks grannyy. Jag hann hem snabbt innan jag rullade iväg till min tränare och lagkamrater där de bjöds på kankske bland de godaste frallorna jag ätit på länge och även cola. Vi kollade innebandy på tv men pratade en hel del med, de var skoj! Hann förbi ellan också efter de, alltid lika skönt att träffa henne.


nu ska jag snart sova, de behövs om jag ska orka upp imorgon..


eftersom jag är på bra humör nämner jag inga namn men den här bilden är till dig


Kommentarer
Postat av: Anonym

king babe

2009-12-15 @ 00:21:09
URL: http://elinwahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0