en slags skämt som inte är kul

Förra veckan någon gång så ser jag och Rebecca när vi kommer i korridoren Daniella och fanny sitta i soffan och ta kort på sig själva när de pekar finger. . underliga människor där tänkte vi.
Vad fan gör ni frågar vi och de berättar att de ska skicka en bild när de pekar finger till rasmus för han hade skickat en bild på en pizza som de var sugna på.
anyway, när vi 4 sitter där i soffan så frågar fanny mig och rebecca om vi kan de här såklallade skämtet hon ska dra nu.

fanny-vad åt engla innan hon dog?

Hanna-hon drack nog en redbull.. (den ger dig vingar så hon flög upp till himlen)

fanny-
men jag frågade vad hon åt och de har väl ingenting med att hon flög upp till himlen och göra? haha cp..

rebecca- jag vet, hon åt kycklingvingar

fanny- haha vafan, nej.. hon åt peddo fil

de kan nog vara den sämsta jag hört på länge, rebecca och jag fattade verkligen ingenting.
Våra var mycket bättre då tycker vi..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0