h.e.l.t s.i.n.n.e.s

Vi går in på gymmet jag och Daniella, går förbi löparbanden och in mot rummet där man fyller på vatten och kan träna magen, vi kikar oss omkring som vi brukar. Våra ögon letar efter något speciellt, något som alltid finns där varje dag som vi tränar. Vi börjar bli besvikna, med gråten i halsen tänker vi ; eeh.. skit samma, de får väl gå endå..
Vi börjar med att värma upp på träningscyklarna, intervaller 20 min som vi alltid gör, vi pratar som vanligt, men det känns inte som de brukar göra när vi tränar, något någon eller några saknades där..
helt plötligt öppnas dörren bakom oss där vi tränar och förbi går han, en av killarna som kan vara de snyggaste människan som någonsin visas på våran jord.
yes säger jag lite tyst och jag tror faktiskt daniella hörde det..
Men de var bara en av dem, vart är den andra?
Daniella börjar prata om tvillingen i tofflor, han som inte var där.. : varför är han i tofflor inte här?
Och vem kommer då in genom dörren? jooo, han i tofflor såklart. den andra lika snygga tvillingen.

Daniella och jag skrattade och resten av vårat träningspass var precis lika underbart som alltid när vi är där.
Nu är de så att jag överdriver en smula, vi går ju inte direkt dit för att titta på dem. Och vi skulle säkert kunna träna utan att dem är där. . Men de snyggaste killarna jag någonsin sett ? joo de är nog så att dem är de.

som daniella själv säger; de sexigaste killarna som hon någonsin sett. o jag håller med fullständigt.



Kommentarer
Postat av: Daniella

Det är fan helt sinnes, det borde vara förbjudet att vara så sexig..

2009-02-11 @ 22:45:05
URL: http://hellbergdaniella.blogg.se/
Postat av: Isabella

haha, jag tycker det bara är jobbigt att vara där samtidigt som dom, svårt att låta bli att stirra ju ;)

2009-03-22 @ 00:13:29
URL: http://ciao-bella.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0