MÅLVAKT

Jag stod i mål på träningen idag eftersom våran målvakt är skadad.
Vad ska man säga egentligen? en dold talang? njaaa inte direkt va..
Det gick helt okej och jag får se ifall jag står någe mera, kul var det iallfall.. Men rip mina knän nu asso.
Jag spände åt skydden så hårt så jag tror jag fick blodstopp faktiskt, märken har jag.

nu ska jag hoppa in i duschen och sedan sätta mig framför tv, missar tyävrr two and a half men nu..sad face
men men, ska sova snart förhoppningsvis, annars kommer jag inte orka imorgon.
Är så dööööööd på morgonen och imorgon är som sagt våran längsta dag.
well well, time to say goodbye..
Hoppas morgon dagen blir lika rolig som denna, bara utan våran teater, jag är värdelös. haha

bye bye

här kommer en bild på tove, världens bästa tove<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0