Min och Daniellas kärlek

''Tack Hanna för att du har gett mig insperation till att börja träna, det skulle aldrig gått utan dig''

Det här har Daniella då skrivit i sin blogg, riktigt gulligt av henne så var tvungen att visa.
Men jag säger desamma, om inte hon hade tagit tag i det hela och kommit på iden men våran träningsmånad så hade det aldrig blivit av, det hade aldrig blivit så att jag hade vaknat upp en morgon och upptäckt att jag vill gå till gymmet..
nej du daniella, det är jag som ska tacka dig. TACK TACK TACK

Vi kämpar på med att orka ta oss till gymmet varenda dag, och jag tycker vi gör det riktigt bra.
nu har jag och Daniella även upptäckt att de finns saker och titta på medans vi tex kör våra intervaller.
Tvillingarna som är där varenda dag och tränar, de sitter inte fel att kolla på dem..
Daniella och jag bråkade i början om den ena tvillingen, han med tofflor..
tillslut insåg vi, eller rättare sagt så insåg vi idag när vi gick upp till omklädningsrummet att de ser precis likadana ut, så varför tjafsa om en när de finns två`?
helt ärligt så har jag nog faktiskt aldrig sett snyggare killar, eller vad säger du Daniella?
Nu imorgon tränar jag på ask och har sedan innebandy träning och på fredag dansar jag, så nu får jag inte se dem på 4 dagar.. lite sorgligt dock.

men men, på söndag då får man något att kolla på igen.

Kommentarer
Postat av: Daniella

Du är bäst Hanna, det är så kul att träna med dig :)

2009-02-07 @ 00:02:01
URL: http://hellbergdaniella.blogg.se/
Postat av: hanna lunkan

du är bäst och det är grymt kul o träna med dig<3

2009-02-07 @ 13:50:15
URL: http://hannaapernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0