NP

Imorgon är det dags, de flesta 9;ornas skräck.. Då man måste göra riktigt bra ifrån sig och om man som jag känner hård press. Imorgon är Nationella proven. Vi har svenska läsförståelse imorgon om jag har fattat de rätt.
Nu när jag sätter mig och tänker efter är jag extremt nervös. Jag vill inte sänka mig och jag vill inte misslyckas totalt.
Tänk om jag gör helt fel?  , eller bara någon småsak, glömmer penna, sudd och hela paketet?
shit säger jag bara.. nervös och nojjjjjjig är vad jag är just nu!
Chilla hanna, chilla försöker jag säga till mig själv, men det är inte lätt.
miljontals tankar i mitt huvud som bara flyger omkring..
Bäst att jag duschar för jag har haft dubbel träning idag.. Sedan är de sängen som väntar.
Imorgon ska jag vara pigg och väl förberädd. Kanske överdiver jag?   Men för mig är det en stor grej.

Wish me luck people..

Kommentarer
Postat av: Cristin

Hejsan!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! :)

Kommer snart komma upp ett videoupplägg om en magisk mugg ;) väldigt bra present! Se hur den funkar hos mig!

Ha det bra!

2009-02-04 @ 19:28:48
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0