ny mobil

Mn mobil som jag haft i några månader har gått sönder, verkligen jätte trasig.
Dsplayen är svart och ibland blinkar den som myrornas krig, knapparna är borta och den är helt enkelt väldigt förstörd.
Rest in peace lilla cp nokia telefon..
Så nu idag åkte jag mormor och morfar och köpte en ny telefon, det blev en likadan som min kompis Tove har.
sony eriksson G502 heter den tror jag, enkel, fin och fungerar bra. och så värst dyr är den inte heller, 1644 kr gick den på exakt nu med minneskort till.
Så nu är jag riktigt glad, jag längtar bara tills den laddat klart så jag kan få igång min nya älskling.


förutom att köpt ny mobil så har jag även tränat och varit och käkat hos mormor och morfar, de var väl lite trevligt.
Längesen jag var där faktiskt, min lillesyster blev glad när hon kom dit, och första gången på länge jag såg henne äta ordentligt. Hon gör verkligen underbar husmanskost min mormor
Amanda skulle älska hennes mat, och tror mormor skulle älska Amanda när hon såg hur mycket hon äter, de är nämligen de bästa och roligaste mormor vet, att se när man äter mycket, hehe
anyway, tänkte plugga lite engelska nu, duktigt av mig, right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0