STAN

vilken otroligt seg morgon, att ta sig upp imorse var inte lätt..
Jag trodde inte jag skulle klara mig under dagen, men faktiskt så gick det endå hyfsat bra.
Det vara bara på no lektionen jag nästan slocknade, men vem gör inte det på hennes lektioner?

Hela dagen har varit rolig idag om man förutser lektionerna, längesen jag skrattade så här mycket..
På vägen ner från odlarbacken så blev det en ordenligt vurpa för rebecca och amanda, störda dom är alltså!
Kom till stan tillslut iallafall och gick med Tove, fanny hanna. Vi gick till mc senare och träffade empa, saknat henne.
Vi satt ett bra tag där och fyfan vad jag skrattade..Efter en stund var det bara jag tove och Fanny kvar.
Jag önskar verkligen att jag fick lägga in videoklippet på dom för dóm var verkligen helt störda, och för en gångs skull satt jag där skötsam och bara skrattade åt dom stakars cp barnen, de kan vara de roligaste jag sätt och allt är tack vare chipmunk.
Det blev ju inte bättre när de 3 killarna i kön såg hur dom höll på och började asgarva.
Den ena killen visar lite smått vad Tove och Fanny gjorde för miner till sin kompis, dom började genast skratta ännu mer.
tove upptäcker att dom faktiskt har sätt henne och då blev de lite räkigt.. hahahahahahhahaahha
Nu låter det kanske inte så roligt men de kan vara bland de roligaste som jag varit med om.

Efter att ha missat två bussar sen så springer jag och fanny i hopp att hinna med bussen nu på det tredje försöket, vi lyckades faktiskt. När vi klev ut bussen så kommer vi på ''våran'' låt som vi gjorde för några år sen på mc.
Vi började på vägen att komma på lite rörelser och lär oss texten bättre igen, sen körde vi bara pååååååååå!
om de endå kom en video på de, men de kommer nog så småningom, eller inte..

jaa ni, nu har iallfall min dag varit super bra även fast den kanske inte låter så jätte rolig, men tro mig.. den var EXTREMT rolig faktiskt, känner att jag börjar bli lite gladare och sådär. Hoppas kunna fortsätta må såhär nu.




Kommentarer
Postat av: fanny

haha sista bilden, liksom va? men chipmunk <3

2009-03-02 @ 14:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0