'stolt krigare'

hello everyone!

Helgen är nästan över och jag är lika trött som markus i min klass.
som tur är det 1 hel veckas lov nu också, det behöver jag verkligen kan jag ju tala om för er.
Min helg har varit lyckad, det blev fest i fredags.. Inte riktigt som vi hade planerat med kul endå, speciellt med sällskapet jag hade.
I lördgas var de ju alla hjärtansdag, så jag vaknade upp med vickan för hon sov hos mig, hon gick hem till empa som sov hemma hos henne och sedan gjorde jag mig iordning, Elin och jag åkte ner på stan oså. Vi åkte hem till Elin och fikade och sjöng singstar, grymma var vi!
Jag var med Elin precis hela dagen och på kvällen åt hon hos mig.
Lite senare drog jag till Lovisa där vickan var, sedan kom filip muffe alex fanny louise och elin, vi kollade på film och hade det mys.
Fick se min louise i tandställning vilket passade henne riktigt bra, skit söt var hon! :)

Idag då... jo, efter att vi lagt oss kring halv 6? så vaknade vi iallfall 09:20.
Jag var inte så farligt trött just då, sen städade vi och rörde oss mot bussen, jag åkte direkt och tränade. sjukt jobbigt.
Daniella och jag testade föresten på yoga idag, vi var 5 st och jag trodde ibörjan att jag skulle kissa på mig. man skulle ställa sig som en ''stolt krigare'' och sedan gå ner till hunden och vidare till kobran, rullande björnen sa hon en gång också. Vetefan allt var de va hon sa. Anyway.. efter det gick jag hem och somnade i soffan 1 timme, nu sitter jag här och ska faktiskt röra på mig till sporthallen.

seya people /h



Kommentarer
Postat av: agnes

haha, lika trött som Marcus...

2009-02-15 @ 21:53:10
URL: http://agnesliinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0