TOVE ÄR HEMMA

Jag har varit riktigt dålig på att upptadera nu, med lov och allt har det inte blivit mycket tid för datorn.
Lite bilder under lovat har det blivit, haha
KUL har det varit, och hälften av lovet är kvar, känns ju lite trist men men..
Har mest varit med vickan under lovet, vi har sovit hos mig två nätter och resten hos lovisa, jag sov även en natt med hos isabelle hammarsten, trevligt sällskap av ludde och danne fick vi även.
Igår kom Tove hem och jag träffade henne direkt, har skanat henne som fan, känns tufft när hon är borta..
Tove och vickan skulle sova hos mig men de blev inte riktigt som planerat så de blev bara jag och vickan.
vi somnade redan kl 1, skönt faktiskt men endå är jag lika trött.

skriver som en riktigt kratta bara för att jag är stressad, Vickan och jag drog nämligen ner på stan efter vi vaknat med elin och lovisa, vi åt KEBAB<3
Nu åkte jag hem efter och ska duscha och sen ska vi till sporthallen, ikväll får vi se vad som händer, det återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0