TRE HELA VECKOR

Jo nu är det ju så att min mamma ska bo i min morfars hus ute på landet i 3 veckor. vecka 10-11-12 tror jag det är.
Så jag har hela lägenheten för mig själv dåra i 3 veckor, förutom när min syster kommer hit vilket är när hon vill.
Elin Wahlström ska bo här med mig, det kommer bli underbart, vissa nätter sover vi här och vissa nätter hos henne när vi känner att vi behöver vuxet sällskap och inte orkar laga mat osv..
vi kommer ha hemma nyckel till varandra och kunna gå in när man vill, jag som redan känner mig som hemme hos henne, och med hemme nyckel så blir det nästan lite synd om dom. haha..
''NU ÄR JAG HEMMA'', den känslan kan jag få när jag kliver in där ibland, jag går i kylskåpet lite som jag vill och känner hela hennes familj bra.
RIKTIGT JÄVLA KUL KOMMER DET BLI !, ser fram emot det verkligen.





Nu har jag träning om ca 1 timme.. Måste ta mig dit själv för mamma är borta, riktigt jobbigt faktiskt.
Efter träningen ska jag hem och duscha och sedan sova, kommer inte orka skolan annars.
Imorgon vill jag bara dö för att det är tisdag, vilket är dom jobbigaste dagarna och jaa.. just kill mee!
Efter skolan ska jag träffa Tove, och efter det plugga rumpan av mig..



haha ännu en toabild..

Kommentarer
Postat av: eeeelin

deee kan ju inte bli bättre, du eee bäst

2009-02-23 @ 20:36:05
URL: http://elinwahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0