trickyyyyyyyyyyy

jag sitter just nu hemma hos tove, hon duschar och jag sitter här och lyssnar på erik hassle.
igår tränade mitt lag med mesta, det var riktigt roligt och för min del gick det ganska bra.
efter träningen hämtade vi upp Tove och sen åkte vi hem till oss och bara chillade på hög nivå.
vid 12 tiden blev vi sugna på chips så vi tog en promenix till statiol.
somnade sedan runt kl 2..
idag har vi käkat på ming och jag har även shoppat lite, köpte en tröja, ett linne och ett par tajts.
efter de åkte vi hem till mig igen för att färga håret på mig, de blev inte somjag hade tänkt mig men men..
ikväll sover tove hos mig igen, vi får se vad vi hittar på, ska antagligen träffa lite folk.^




you don't know what you got till you're missing it alot


Kommentarer
Postat av: AMANDA JENSENS SYSTER

Vad heter Emelies blogg? :)

2010-08-13 @ 10:21:04
URL: http://amandajensensyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0