01:24

Min feber var borta imorse så efter Fanny hade varit på sin friluftsdag i vilsta åkte hon och jag ner på stan.
Vi träffade även tjejerna där, vilket var väldigt kul såklart.
Vi samlade ihop pengar från alla, eller Elin samlade ihop pengar från alla så vi kunde köpa paket till mig, Fanny och Lovisa.  Vi är bara ca 5 månader sena med att fira oss, men de är väl som alla säger, Bättre sent än aldrig?
Efter det så åkte jag hem och åt, pommes kött och sås som smakade väldigt gott.
Under den senaste tiden jag varit sjuk har jag mest druckit nypondryck, så det var första gången på länge nu jag verkligen var hungrig.
Iallfall, Mötte Elin och Fanny vid Triangeln och vi köpte lite gott.. Sedan tog vi en promenix hem till mig och satte på den filmen som vi alltid ser när vi bara chillar, glappet.
Den filmen är ju så otroligt jobbig o se, man sitter i princip under hela filmens gång och skriker åt dem. De är så jobbiga ibland. Men Fanny och jag älskar endå den filmen.

- du kanske har en hatt eller tratt 
 - haha vadå?
- en hatt eller tratt, så inte tacoskalet ramlar ut och jag får konsekvenser, ska jag hämta den?
- vadå, är den fin eller?



- Jag släpper dig när jag äcklat mig klart på dig, så håll käften.

Tror nog bara att Fanny förstod det där, så de är endast till henne.
Du sitter antagligen och skrattar när du läser det där, även fast jag inte skrev exakta ord som de säger.


Imorgon ska jag upp skaplig tid för jag ska se på Elin när hon spelar match i katrineholm tillsammans med Louise och Fanny.
Det ska bli riktigt kul att få se henne spela igen, hon är grym!

Nu ska jag forsätta att spela spel med Erik på msn.. Har faktiskt inge bättre för mig.

Här kommer en riktigt skabbig bild på mig när jag nästan somnar framför datorn..
Men bilder får man bjuda på..


Kommentarer
Postat av: fanny

HHAHAHHAHA assso filmen, den är ju störd i huvet!

2009-01-11 @ 03:21:52
Postat av: hahnna

den är BÄST, jag kan väl köpa en fåtölj?

2009-01-11 @ 04:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0