19 januari

Vilket betydet att Louise Haavisto fyller 16 år, GRATTIS!!!!!!!!
Inatt höll jag mig vaken till klockan 12 bara för att vara bland de första som skickade sms till henne, blev riktigt glad när jag fick reda på att jag var den absolut första hon fick sms av.

Jag har varit i skolan idag..slutade halv 2, men tror ni jag fick gå hem? nej såklart inte, för jag har eleveråds möte..
Vi satt där i 1 timme och 15 min och bara lyssnade på Anders otroliigt tråkiga prat om regler, tillslut fick vi nog.
Amanda strejakde lite och Anders blev sur, så äntligen fick vi sluta.. Daniella och jag gick hem till mig och vi har ätit nu och bara pratar som vi alltid gör på måndagar.
Vi ska snart skjusa hem henne för sen har jag träning, vet inte riktigt om jag är så sugen på att träna innebandy idag men men..

just nu är jag så trött på skolan, vill bara att det ska bli helg igen..


Hittade lite bilder på Malin, hehe




Kommentarer
Postat av: agnes

haha, vad söt hon är!

2009-01-20 @ 18:37:15
URL: http://agnesliinnea.blogg.se/
Postat av: hanna

haha ibland så

2009-01-20 @ 22:46:13
URL: http://elinwahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0