20 januari

Vilket betyder att Elin Wahlström fyller år idag, ett stort grattis till henne<3

Idag gick skolan snabbt, vi slutade redan halv 2.
Två st lektioner var inställda, SKÖNT!
Efter skolan så åkte jag hem till Amanda ett tag och vi kollade Gossip girl.
Vid kl 3 så gick jag ner på stan för att möta Tove, vi satte oss på Mc ett tag och sedan gick vi på stan lite.
Vi blev kvar på hm ett bra tag för vi träffade bland annat Klara som jag pratade med ett bra tag.
Efter stan så gick vi hem till tove, jag blev väl kvar där tills klockan var halv 8 och sedan kände jag att det var dags att åka hem eftersom jag har så mycket plugg.
Direkt när jag kom hem satte jag mig med no uppsatsen, och den är nu färdig.
Nu ska jag sätta mig och plugga på hemkunskapsprovet tills imorgon.
Sen nu efter detta har jag bara kvar:
engelskan
Matten
Franskan
känns ju inte så jätte bra om ni frågar mig..
Men men, bara att kämpa på..

Imorgon får jag se om jag hinner blogga, ska träna och sedan plugga..

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0