25 Januari

I Fredags så färgade jag håret, och vad ska jag säga? Firehead typ..
Philip och vickan hämtade upp mig och Fanny och vi åkte hem till Linus i Hällby där de var lite folk.
Efter ett tag bestämmde vi oss för att åka hem till Petra, och på bara några minuter så var vi framme.
Hos Petra kom det tillslut lite mer folk och vi sjöng singstar och hade kul.
LinusHjältenPrinsi som jag kallar honom skjusade hem oss vid halv 3 tror jag de var, tack för skjusen!!

Dagen där efter (Lördag för folk som är tröga) så vaknade jag upp med Fanny bredvid mig.
vi åt frukost och gjorde oss iordning och sedan så var de dags för att åka till samlingen.
Matchen spelades i nykvarn och de gick sämst, men inga sura miner blev det, utan istället blev många väldigt cp i omklädningsrummet, jag nämner inga namn..
När jag kom hem vid 7 tiden så åt jag snabbt och sedan skjusade mamma mig och Fanny till Linus igen där Philip, Louise, Lovisa, Vickan, Matte och hammar var.
De satt och kollade handboll medans jag och Lovisa var nere i källaren och försökte få igång den andra Tv.
Vi åkte även och hämtade Linkan sen ett tag.
vi var länge kvar hos Linus och de var jätte roligt.
Alla drog vid kl 12 förutom jag och Elin som stannade kvar med Simon och Linus.
Vid halv 3 tiden skjusade Linus oss till Barret där Ludwig, Simon och Daniel var.
natten blev väldigt lång och lyckad, och vi sov kvar med dem andra hos barret.

På söndagen vaknar vi kl 12, Elin och jag sätter på oss och sedan hämtar Anna karin upp oss.
Jag åker hem till mig och käkar lunch och sedan börjar jag röra mig mot stan för att träna.
Efter att jag har tränat så går jag och Daniella till Mc, yammmmmmmmiii.
halv 5 möter jag Felicia och Elin och vi kollar på guif matchen tillsammans med Linushjältenprinsi.
Fick äntligen kommma hem efter sporthallen och nu ligger jag bara här, helt död typ.
ikväll ska jag sova tidigt, typ sova redan nu kanske? jaaaoo tror så..

Tack för en jätte rolig helg allihopa,





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0