fortfarande sjuk

Jag har varit sjuk sen i måndags, lite trist..
Idag fast jag är sjuk, så åkte jag ner på stan och käkade med Tove på pastahuset.
Efter de gick vi lite på stan och sedan gick vi hem till henne och kollade på en film och sjöng lite singstar.
Vi båda är sjuka så det lät rent ut sagt förjävligt när vi sjöng, vi satte inte en enda ton rätt.
Mamma kom sedan och hämtade oss och skjusade Tove till sporthallen och jag följde med hem.
Jag har nyss tagit en ipren igen och ska sätta på ännu en film.
Jag börjar bli rastlös av att ligga hemma hela dagarna, jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till..
Hoppas bli frisk till Fredag så jag kan gå till skolan.
Jag vet inte hur jag ska orka gå upp klockan 7 varenda morgon nu framöver igen.
Kommer ju vara död, jag kommer ihåg hur det var innan lovet.
Jag gick upp klockan 7, gick i skolan åkte hem efter skolan sov någon timme, åkte sedan o tränade, duschade, satte mig vid datorn o gjorde läxor, somnade mellan 12-1 på natten.
Jag ska försöka att lägga mig tidigare om kvällarna så jag orkar mera.

Men nu ska jag sätta på en film, Philip tipsade mig om en film, romeo and juliet. Får väl se ifall den är någe bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0