min helg

  • Min helg har varit riktigt bra.
    Jag har tagit de lungt med Fanny och Elin i fredags..
    I lördags så var jag i katrineholm och kollade på fotboll tillsammans med Louise och Fanny.
    Elins lag var jätte duktiga, och elin spelade hur bra som helst. Men de blev tyvärr inte guld för dem.
    Efter vi hade varit där hela dagen så kom vi hem till Eskilstuna igen vid kl 5.
    Jag stressade och gjorde mig iordning och sedan klockan 6 skulle jag möta Elin, Fanny, Vickan, Empa och Lovisa på ming. Problemet blev ju bara att Elin jag och Fanny som varit i katrineolm hann ju inte itid.. Så de andra fick gå in på ming sålänge och vänta tills vi kom.
    När vi väl kom dit, lite sena dock.. Så beställde vi och sedan öppnade vi presenter.
    Jag fick ett par riktigt snygga trosor, 3 par örhängen och sedan en jättefin tröja. Man tackar tjejer!
    Vi satt där 2-3 timmar kan jag tro och vi hade hur mysigt som helst.
    Sedan drog vi hem till Dogge i gillberga där Birk, Martin, Dennis och Matte var.
    Jag vet inte riktigt hur, men tillslut hamnade vi alla i bubbelbadet utomhus, och de var hur skönt som helst.
    Vi satt där säkert 3 timmar, och när jag sedan klev upp var mina händer och allas andra russin.
    Vi fick skjus in av Dennis på natten, och jag & Fanny somnade runt halv 5.


    Imorse vaknade vi väldigt annurlunda.. Ivanliga fall brukar alltid Lena ringa o väcka oss. Men Fanny hade stängt av mobilen den här morgonen så vi skulle få sova ut.. Så iställer kommer min mamma in med frukost på sängen klockan 2 på dagen. Jätte söt, thanks mammi!
    Vi åt frukost och sedan drog vi hem till Fanny dit även Louise kom efter en stund.
    Vi gick sedan över till Elin och bara låg och degade i soffan. Louise och Elin somnade till så jag fick sällskap av elins bror Markus, vi kollade på film och jag fick även kolla  i deras fotoalbum.
    Mycket mer under helgen har inte hänt, men den har varit så jävla rolig min helg.
    jag tackar alla som varit delaktiga och gjort den så bra, tack tack tack tack tack tack och tack.

    Nu ska jag snart stänga av datorn och sova, det är faktiskt skola imorgon och jag har lovat mig själv att sova tidigare.
    sleep tight,

    Här kommer en bild på oss jätte seriösa tjejer på ming.
    Jag försöker nämligen lära dem att höra hellberg looken, vilken på bilden, ingen av oss klarar av..

Kommentarer
Postat av: fanny

tack själv du, den var grym :)

2009-01-11 @ 23:00:45
Postat av: barris

och jag somnade 8 igår kväll , :) synd bara att jag inte tycker om ming ! absolut ingenting där.. så att vi inte tråffades <3

2009-01-12 @ 07:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0