nothing to say

Nu var det ett tag sen sist jag bloggade igen.
Men på lovet händer så mycket annat så man har inte lust att sitta framför datorn.
Mitt lov har varit hur bra som helst, ett mycket stort tack till mina tjejer för de!
Vi har gjort mycket olika saker och träffat mycket folk. Jag har nästan inte sovit själv någonting på¨lovet eftersom vi tjejer har varit hela tiden, Mycket nöjd må jag säga..
Gårdagen var jag först med Empa Vickan Louise och Lovisa, vi åt kebab.
Sedan gick jag och Louise i den fruktansvärda kylan till Felicia där Elin var. Linus kom även dit och så planerade vi våran kväll. Jag Elin Tove och Hanna åkte ut till felicia i björsund, sjukt kul kan jag tala om.
Vi kollade på filmer och bara roade oss, och sent på kvällen kom Hammar Philip och Linus förbi oss.
Det blev mycket skratt och speciellt när nakna kocken satte igång.

Men efter en sådan trevlig natt blev de ju inte mycket sömn, vi somnade 5-6 tiden.
Jag har hostat hela natten och min hals fortsätter bara att klia och vara jobbig.
Så på förmmiddagen åkte vi hem och nu ligger jag hemma med feber, ont i halsen och kallsvettas som en tok.
Tove blev också sjuk, så jag hoppas att hon blir frisk så vi kan träffas imorgon.
De är ju sista kvällen vi har på oss att göra något på lovet innan skolan börjar.

Nu ska jag sätta på en film, ' A walk to remeber'
Efter den filmen blir de mer bra filmer.
Mamma mia
Twilight
Honey
De filmerna står på listan.
Men jag hoppas alla har det riktigt bra nu sista dagarna på lovet.

Seyaaaaaa


Kommentarer
Postat av: amanda

krya på dig sötis<3

2009-01-05 @ 19:13:54
URL: http://maandy.devote.se
Postat av: daniella

snygg bild ;) krya på dig!

2009-01-07 @ 23:26:37
URL: http://hellbergdaniella.blogg.se/
Postat av: daniella

snygg bild ;) krya på dig!

2009-01-07 @ 23:26:37
URL: http://hellbergdaniella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0