.

Vad ska jag säga?
Jag är fortfarande sjuk..
Det går upp och ner, på dagarna mår jag oftast ganska bra.. Slipper febern och kallsvettas inte.
Men på kvällarna kommer febern tillbaka, det är sjukt jobbigt.. Blir jag aldrig frisk?
Min hals är fruktansvärt jobbig, den kliar och krånglar hela tiden, så jag bara ligger hemma och hostar och hostar..
Om min feber inte kommer tillbaka något mer så kanske jag får hitta på någonting imorgon kväll.
Annars blir jag väl hemma hela helgen, men då kommer jag typ avlida. Att ligga hemma hela dagarna är nog de tråkigaste man kan göra.

Nu längtar jag bara tills jag ska bli frisk och få börja träna igen.
Jag och Daniella ska kanske ha en träningsmånad, de vill säga om min mamma tillåter de.
Vi ska då träna varenda dag någonting i en hel månad, de kommer verkligen bli underbart.
Med tanke på att jag inte tränat på hur länge som helst.

Jag behöver komma tillbaka till mitt vardagliga liv.

Men nu ska jag sätta på ännu en film, tror jag sett 20 olika filmer sen jag blev sjuk..

Seya later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0