livet suger

Längesen jag skrev så dags att ta ut sin frustation någonstans, så varför inte i min blogg?
Har haft en ganska bra sommarlov, träffat mycket bra folk och haft de kul.
Nu börjar mitt sommarlov vända på sig helt, har jag haft för kul? För just nu är mitt liv otroligt cp och helt jävla särvänt. Vad vill allt just nu? Jag vill bort, riktigt jävla långt bort från sverige. Och länge vill jag vara borta, bort från min familj också. Jag tar med mig den enda personen jag klarar av just nu, min mormor och sen sticker vi. Vi drar till thailand i 1 månad, eller varför inte 2?  Vi åker runt och ser allt fint, dricker fina små drinkar och äter den goda maten som bjuds. Åker bort och glömmer alla problem här hemma, de får man ta sen när man orkar. För de gör jag fan inte just nu.
Jag önskar verkligen att jag kunde åka bort, även om jag så var tvungen att resa med min mormor..
Mamma säger att jag får åka om jag betalar med mina egna pengar, men de har jag inte riktigt lust och råd med just nu.
Ska försöka lura till mig lite pengar så jag kan dra iväg ett tag, jag åker till Kroatien bara sådär utan att säga ett ord till någon? De är klart jag kan göra, för de gjorde du din feta jävla äckliga elefantarsel!
Ja ilskan bara rinner genom kroppen på mig och snart mördar jag nog någon
Besviken, ledsen och framför allt arg på dig!
Nej men de var skönt att få skriva lite och hoppas alla  misslyckade idioter gillar inlägget.
Ha en riktigt freakmiffad sommar, regn regn regn regn De gillas


Kommentarer
Postat av: amanda

jag finns hanna<3

2009-07-09 @ 16:22:01
URL: http://maandy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0