fredag DANS

Jag kunde sovit till 08:50 men när vaknar jag!? jo, 07:30, ganska tungt.
Man kan aldrig sova när man är sjuk, inte jag iallfall.
La mig iallfall vid tv och chillade ett bra tag, och vid halv 10 så var Daniella utanför mig så gick vi tillsammans till bussen.
Blev badhuset hela dagen med matilda, felicia, amanda och daniella.. Tror jag och Amanda var dom enda som faktiskt tyckte det var roligt där.
Efter en hel dag i badhuset sjuk så gick jag & felicia hem till Amanda och sov ett tag, skönt!
kvart över 4 gick vi till dansen, jag kollade bara på idag eftersom jag är sjuk..
Efter dansen så gick jag hem, mormor och morfar var hos oss eftersom min syster fyllde år igår och dom firade henne för full rulle.
vid halv 7 skjusade dom ner mig till sporthallen, Empa vickan och Elin var där, trevligt
Efter det gick vi till godisland & sedan åkte jag och elin hem till mig och lagade mat.
Nu ska vi snart göra något, kankse dra till totte? vi får se.
Hoppas på en trevlig kväll, men de blir de nog.

Hoppas även på att bli frisk snart!!!!!!

Blev föresten väldigt mycket ''efter'' i inlägget, kände inte suget på att skriva, så ganska torrt.
well well, seya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0