glasssssssssssssssssss

efter skolan åkte jag till sporthallen med tove hanna och fanny för att se elin spela.
Såklart hade hon precis spelat klart när jag kom...
Hanna och Fanny drog och kvar blev jag tove och elin, Markus skjusade oss till rekarne för att elin behövde hämta lite böcker, efter det åkte vi ner på stan igen.
Tove lämnade oss och vi gick ner på stan och kikade lite, vi kände oss sugna på glass så självklart blev de att vi köpte glass också.. Tror inte det finns någon som äter glass lika fort som ellan gör, hon är helt otrolig.

kom hem runt halv 5 och somnade direkt, sov till kl 9 och nu är jag fortfarande ganska så trött faktiskt.
Är lite smått seg i kroppen och borde egentligen vara hemma, men behöver mina so lektioner nu i skolan så bara att kämpa sig dit.
På onsdag har jag nämligen muntlig redovisning inför klassen om rasismen, kommer gå sämst..


siv och viv

-''det här är vår film''
-''aa det är de''


Kommentarer
Postat av: eeeeeelin hsdgk

glass är det bästa som finns, och du e inte så pjåkiog du heller

2009-03-31 @ 16:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0