helg

min helg har varit bra, har inte kunnat skriva något för jag har verkligen haft fullt upp.
I fredags så dansade jag och senare när jag duschat osv så åkte jag hem till Lovisa där empa och vickan var.
Vi hade en riktigt lugn kväll och verkligen bara slappade och kollade film, kan inte blivit bättre.
vi vaknade vid 1 tiden dagen efter då vi åt frukost och gjorde oss iordning, vi tog sen bussen till stan och bytte därefter till 12;an fast åt varsina håll.
Jag åkte hem ett tag och bara packade upp oså, efter det åkte jag hem till vickan igen och vi fixade oss.
Senare på kvällen blev de en kväll hos totte tillsammans med lite annat folk, trevligt var det! Elin och jag sov tillsammans som vanligt, hon sov hos mig inatt fast hon skulle upp halv 9 dagen efter, men jag vaknade inte av det, haha..
Min söndag var också helt  great. Jag vaknade upp vid halv 12 då jag satte mig på balkongen och solade i ca 1 timme.
Medans jag solade så snackade jag med min efterlängtade tove i telefonen som var påväg hem från stockholm, efter det kom elin hit och vi låg och kollade på the hills.. Efter ett tag blev vi sugna på glass och gick därför till konsum,^^
När vi sedan ätit glas och druckit cola så somnade vi 1,5 timme.
Vi vaknade av att elins pappa ringde oss och frågade ifall vi skulle ha mat, men istället så åkte vi till billy boys och käkade kebab. Sedan åkte vi hem till elin och sov där.




Elin låser ut mig på balkongen, snällt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0