LOCKIGT

Elin har kommit för någon timme sen!
Vi lagade mat , det blev makaroner och köttbullar idag, bättre än de orkade vi inte. Det vi skulle äta hade jag glömt tagit upp från frysen så de gick ju inte. Nu har vi diskat efter oss så allt är rent och snyggt.

Just nu sitter Elin och lockar håret på mig.
Ja det är ju faktiskt så att jag och Elin har köpt en riktigt fin locktång tillsammans.
200 kr var och den var våran, svårare än så var det inte!
Imorgon blir det alltså lockigt i skolan, frågan är hur bra det håller under natten?

Imorgon så ska jag först lyssna på några ur min franska grupp som ska prata inför 5;orna.
Jag, Alex och Anna vägrade, så vi får sitta och lyssna på dom. Efter det är de matteprov, men frågan är ju hur de kommer gå?
efter det så är de textilslöjd som jag hatar mest av allt i hela mitt liv, fyfan vad tråkigt det är!
Så där blir det nog håltimme för min del..
Efter det så är de Ask och imorgon ska Peter träna oss, död är ordet efter den ´1,5 timmen.
På kvällen sen så har jag träning, får se hur det blir.. om jag ska träna eller inte.
jag borde egentligen inte träna alls imorgon, eftersom jag har snuva, ont i halsen och lite varm.
Men dom som känner mig vet att de aldrig stoppar mig endå, just go for it!

nu ska jag få se en video som elin gjort

saknar tjejerna jätte mycket, 10 <3

Kommentarer
Postat av: Jennie



Hej Hej!

Vill du att fler besöker din sida för att läsa

det Du skriver?

Jag menar, ingen blogg utan besökare ;)

Inne hos mig finns en bra guide om hur du på nolltid skaffar fler läsare! Kolla under:

" Jennie Tipsar " :)



/Jennie - Diva -

2009-03-05 @ 11:38:12
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0