MIN DINUSAURIE

Jag sitter här i min säng med datorn i knät.
Miss E springer runt som ett yrväder och dansar och skakar på rumpan, hon är hel knasig nu.
When the sun comes out lyssnar hon på och hon bara flyger runt.
vi är väldigt happy today därför att det var våran första natt tillsammans.
Hon sover i mitt rum och jag sover i mammas, kan inte bli bättre.
vi ska snart gå mot sporthallen för tjejerna har match och självklart ska vi stå där på sidan och heja på dom!
Det blir nog en lätt vinst och våra tjejer spelar bäst som vanligt:
Efter de ska vi hem till E och äta lunch och efter de hem till mig och städa lägenheten, fan vad tråkigt!
Ikväll blir det a-lags match, grymt om jag får säga de själv.

Efter en underbar dansuppvisning från min vän E, nu ska vi röra på oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0