NU BÖRJAR DET!

Min helg har väl varit ganska bra om man säger sååååååååååååå.
Tove sov här igår och inatt sover både elin och tove här, mysigt!
Har träffat lite olika folk, spelat match osv.. Jag kan ju säga att jag är ganska trött nu efter denna helg.
Idag börjar min och Elins 3 veckors liv tillsammans, kommer bli ett riktigt äventyr.
Mer om det kommer ni få höra, de kan jag garantera.
Nej, nu är jag så trött så jag skulle kunna somna sittandes. Dags att sova snart eller? jo kankse det,

ni vill föresten inte veta vad Tove och Elin gör just nu..Inget jag tycker om iallfall. Äckliga tjejer där alltså.
men tro det eller ej, jag älskar dom. hur äckliga ni än blir och är, alltid!

HEJPA
GODNATT


Kommentarer
Postat av: eeeelin

jag måste väl säga detsamma.. även fast det tar emot.. jag älskar dig hanna

2009-03-01 @ 21:50:24
URL: http://elinwahlstrom.blogg.se/
Postat av: empa

hahah vad gjorde dom?:D vart ju asnyfiken nnuuu

2009-03-01 @ 22:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0