tove och louise

min helg började grymt bra, en riktigt rolig fredags kväll/natt.
På lördag morgonen gick jag och tove hem till henne, och sedan bytte vi om och cyklade sedan iväg i det otroligt härliga vädret till rix video för att sola. Efter det gick vi tillbaka hem till tove för att duscha och äta, vi fixade oss sedan och gick mot stan och sedan vidare mot sporthallen.. efter sporthallen blev det kebab på billy boys med tove elin och linus.
Elin och jag chillade sedan hos tove hela kvällen tills klockan blev runt 9 då vi åkte hem till pontus där det var lite folk.
vi var så oerhört trötta så runt kl 1 hämtade markus oss, elin och tove sov sedan hos mig.

Vi vaknade upp halv 10 och käkade frukost, vi tog det lugnt ett bra tag och gick sedan till rix video för att sola.
Jag och tove gick upp till felle en stund för att träffa henne emelie och louise.. Louise fick följa med till tove sen igen.

Och just nu sitter hemma hos tove, helt ensam.. Louise och Tove är ute och springer.
vi ska sedan till sporthallen och efter det blir det billy boys med tjejerna, puss på helgen, ganska så bra endå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0