vissa är ju brunare än andra

FICK TRÄFFA MIN EFTERLÄNGTADE LOUISE IDAG!!!!!!
det vart ganska så mörkt när man kom i hennes närhet, fyfan vad brun hon var!
vickan, empa, lovisa, tove, hanna, fanny jag och louise satt på mc ett bra tag och bara snackade om allt och hade kul.
vi saknade dock elin och felicia, har inte sett felle på 2,5 vecka typ och de kommer dröja yttligare 1 vecka för hon åker på landslagsläger.

Nu  när jag kommit hem så var felicia inne på msn från thailand, så jag har webbat med henne lite och hon har det bra, brun hon också..
aja, sånt är livet.. men nu vill jag med utomlands.
Pappa drar till usa på söndag med några från jobbet, ganska irriterande att han inte bjöd med mig, men det får jag leva med.

Ikväll är jag ensam hemma så jag ligger i vardagsrummet just nu och kollar på sex and the city, ganska så chill.
borde egentligen plugga vilket jag inte gör såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0